W przypadku stwierdzania przez Ciebie wady zakupionego produktu albo braku jego zgodności z umową, jako kupującemu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.
Ważne! Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed rozpoczęciem użytkowania, dla przyspieszenia i ułatwienia procesu możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji.
Chcesz złożyć reklamację?
Wybierz jeden z poniższych sposobów:
Reklamuję jako klient zalogowany - podczas zakupów założyłeś konto? |
Reklamuję jako gość - zakupy zrobiłeś bez rejestracji, jako gość? |
Adres
BHPMANIAK.PL- Reklamacje
ul. Jeziorowa 3a
66-200 Świebodzin
Szczegółowe informacje znajdują się w REGULAMINIE w rozdziale VIII. REKLAMACJE TOWARU
Poznaj prawa konsumenta do reklamacji produktu w stosunku do sprzedawcy:
PRODUKT KUPIONY DO 31.12.2022 | PRODUKT KUPIONY OD 01.01.2023 | |
Nazwa reklamacji | Rękojmia za wady | Brak zgodności towaru z umową |
Czas na stwierdzenie wady | Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady | Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady |
Żądania reklamacyjne | Skłądając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
|
Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
Gdy Twoje żądanie nie odniosło pożądanego skutku lub brak zgodności towaru z umową jest istotny, możesz zażądać:
|
Warunek skutecznego odstąpienie od umowy | Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli stwierdzona wada jest nieistotna | Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli wykaże, że stwierdzony brak zgodności z umową jest nieistotny |
Termin odpowiedzi sprzedawcy | Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
|
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
|
Podstawa prawna | Ustawa z dn. 23.04.1964 r. - Kodeks Cywilny (art. 556 i nast.) | Ustawa z dn. 30.05.2014 r. - o prawach konsumenta (art 43a i nast.) |
Niektóre produkty w naszym sklepie posiadają Gwarancję, przyznaną przez producenta. Do zamówienia z produktami objętymi Gwarancją jest dołączana karta gwarancyjna. Posiadając kartę gwarancyjną, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji z tytułu Gwarancji, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje z tytułu Gwarancji oraz reklamacje w stosunku do sprzedawcy są niezależne od siebie. Oznacza to, że w przypadku nieuwzględnienia Twoich żądań w ramach jednej z reklamacji, masz prawo złożyć reklamację z tytułu drugiej.
Na przykład:
W przypadku odrzucenia reklamacji z tytułu Gwarancji możesz złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.
Ważne: nie można w jednym momencie składać zarówno reklamacji gwarancyjnej oraz w stosunku do sprzedawcy.