Jak złożyć reklamacje

 

W przypadku stwierdzania przez Ciebie wady zakupionego produktu albo braku jego zgodności z umową, jako kupującemu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Ważne! Jeśli otrzymany przez Ciebie produkt ma wadę widoczną przed rozpoczęciem użytkowania, dla przyspieszenia i ułatwienia procesu możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Możliwość zwrotu produktu nie wyklucza prawa do jego reklamacji. 

 

Chcesz złożyć reklamację?

 

Wybierz jeden z poniższych sposobów:

    Reklamuję jako klient zalogowany - podczas zakupów założyłeś konto?

          Zaloguj się i wybierz zakładkę "zwrot"  zaznaczając "reklamacja"

 

 

 

                  Reklamuję jako gość - zakupy zrobiłeś bez rejestracji, jako gość?

                         Wypełnij poniższy formularz i odeślij do nas towar

 

Adres 

BHPMANIAK.PL- Reklamacje

ul. Jeziorowa 3a

66-200 Świebodzin

 

            Szczegółowe informacje znajdują się w REGULAMINIE w rozdziale VIII. REKLAMACJE TOWARU

 

Poznaj prawa konsumenta do reklamacji produktu w stosunku do sprzedawcy:

  PRODUKT KUPIONY DO 31.12.2022 PRODUKT KUPIONY OD 01.01.2023
Nazwa reklamacji Rękojmia za wady Brak zgodności towaru z umową
Czas na stwierdzenie wady Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady Masz 2 lata od wydania produktu na stwierdzenie istnienia w nim wady
Żądania reklamacyjne Skłądając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
  • Usunięcie wady (naprawa)

  • Wymiana

  • Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę)

  • Zwrot ceny (odstąpienie od umowy)

Składając reklamację, wskaż jedno z poniższych żądań:
    • Naprawa

    • Wymiana

Gdy Twoje żądanie nie odniosło pożądanego skutku lub brak zgodności towaru z umową jest istotny, możesz zażądać:

  • Obniżenia ceny (wskaż o jaką kwotę)

  • Zwrotu ceny (odstąpienie od umowy)

Warunek skutecznego odstąpienie od umowy Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli stwierdzona wada jest nieistotna Sprzedawca może odmówić Ci zwrotu ceny, jeżeli wykaże, że stwierdzony brak zgodności z umową jest nieistotny
Termin odpowiedzi sprzedawcy Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
  • 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji (jeżeli żądałeś naprawy, wymiany lub obniżenia ceny)

  • 30 dni (jeżeli żądaniem był zwrot ceny)

Sprzedawca udzieli odpowiedzi na Twoją reklamację w terminie:
  • 14 dni od dnia otrzymania Twojej reklamacji

Podstawa prawna Ustawa z dn. 23.04.1964 r. - Kodeks Cywilny (art. 556 i nast.) Ustawa z dn. 30.05.2014 r. - o prawach konsumenta (art 43a i nast.)



Niektóre produkty w naszym sklepie posiadają Gwarancję, przyznaną przez producenta. Do zamówienia z produktami objętymi Gwarancją jest dołączana karta gwarancyjna. Posiadając kartę gwarancyjną, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji z tytułu Gwarancji, na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.

Reklamacje z tytułu Gwarancji oraz reklamacje w stosunku do sprzedawcy są niezależne od siebie. Oznacza to, że w przypadku nieuwzględnienia Twoich żądań w ramach jednej z reklamacji, masz prawo złożyć reklamację z tytułu drugiej.

Na przykład:
W przypadku odrzucenia reklamacji z tytułu Gwarancji możesz złożyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.

Ważne: nie można w jednym momencie składać zarówno reklamacji gwarancyjnej oraz w stosunku do sprzedawcy.